کرم CC فارماسی شماره 01 حجم 50 میلی لیتر

0
اورجینال
زمان ارسال محصولات هر روز میباشد

حاوی عصاره ماکادامیا و پروتئین ابریشم
دارای رنگ بندی برای انواع پوست
دارای ویتامین B3 و عصاره جو
غنی شده با کلاژن و روغن آرگان
جلوگیری از پیری پوست
مناسب برای انواع پوست
ترمیم کننده پوست
پوشانندگی مناسب
حاوی SPF 25
مرطوب کننده

حداکثر تا 3 روز دیگر تحویل بگیرید
2.580.000 تومان

372 در انبار

62%
تعداد فروش : 628
باقیمانده : 372
ارسال رایگان

حداقل خرید 2 میلیون

بازپرداخت پول

ضمانت 7 روزه

پشتیبانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

کرم cc فارماسی شماره 01 حجم 50 میلی لیتر

Farmasi BB Beauty Balm Cream no.01 50ml

فارماسی یک شرکت بزرگ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. که از سال 1905 در ترکیه توسط خانواده تونا فعالیت خود را آغاز کرد.محصولات آرایشی فارماسی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و … جزو محصولات تولیدی این شرکت هستند. Farmasi تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. تمامی محصولات برند فارماسی  توسط بالاترین استانداردهای دنیا و با فرمولاسیون هایی متفاوت و متناسب با سلامت مصرف کنندگان تولید و به بیش از 120 کشور جهان صادر می شوند. اکنون این کمپانی ترکیه ای توسط سومین نسل از خاندان “تونا” اداره می شود.

cc کرم فارماسی Farmasi با فرمول بسیار پیشرفته خود که شامل هیالورونیک اسید می باشد. cc کرم فارماسی با دارا بودن ویتامین B3 و عصاره ماکادامیا که خاصیت آنتی اکسیدانی برای پوست دارند. پوست را در مقابل عوامل موثر خارجی محافظت کرده و پوست را درخشان می کند. همچنین عصاره جو موجود در آن نیز، پوست را تغذیه کرده و ترمیم می کند و ظاهری بی عیب به پوست می بخشد.

این کرم با دارا بودن ویتامین B3 و عصاره ماکادامیا که خاصیت آنتی اکسیدانی برای پوست دارند، پوست شما را در مقابل عوامل موثر خارجی محافظت کرده و پوست را درخشان می کند. همچنین عصاره جو موجود در آن نیز، پوست را تغذیه کرده و ترمیم می کند  و ظاهری بی عیب به پوست می بخشد.

یکی از مهمترین گرایش‌های جدید در زیبایی، کرم های bb و CC برای پوست هستند. انتخاب کردن یکی از آنها می‌تواند کمی گیج کننده باشد، و برای بسیاری سوال است که تفاوت این دو کرم در چیست؟
BB مخفف beauty balm (بالم زیبایی) است .این محصولات، چند کاره هستند: یک پرایمر غیر روشن کننده،فونداسیون سبک، مرطوب کننده و ضد آفتاب در یک محصول با خواص ضدپیری.CC مخفف color corrective (اصلاح کننده رنگ) است. که حاوی یک پرایمر روشن کننده پوست، فونداسیون سبک، مرطوب کننده، ضد آفتاب، ترکیبات ضد پیری و گاهی اوقات تقویت کننده‌های کلاژن است.

شما لایق بهترینها هستید

فرشته زیبایی

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا خرید این محصول را به دوستانتان پیشنهاد می کنید؟

افزودن

افزودن

ارزیابی کاربران از " کرم CC فارماسی شماره 01 حجم 50 میلی لیتر "
0
حاوی عصاره ماکادامیا و پروتئین ابریشم دارای رنگ بندی برای انواع پوست دارای ویتامین B3 و عصاره جو غنی شده با کلاژن و روغن آرگان جلوگیری از پیری پوست
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.